Cimbom'un Hollandalı yıldızı gösterilen mücadeleye karşın tepkisini ortaya koydu.
Şampiyonlar Ligi D Grubu mücadelesinde Galatasaray'ın Arsenal'a 4-1 kaybettiği maçta Wesley Sneijder takım arkadaşları ve Cesare Prandelli'ye isyan etti.
Hürriyet'in haberine göre, Hollandalı yıldız Wesley Sneijder, ilk 45 dakikada arkadaşlarının gösterdiği mücadeleye isyan etti.
2.golden sonra Felipe Melo'nun hatasına kızan ve Brezilyalı yıldız ile tartışan Sneijder devre arasında Prandelli'ye isyan etti. Chedjou ve Melo'nun savunmadaki hatalarını yüksek sesle soyunma odasına girerken Prandelli'ye aktaran Sneijder sinirli bir şekilde içeri girdi. Chedjou da Sneijder ile kısa süreli pozisyondaki hatalar ile ilgili hararetli şekilde konuştu.
Hollandalı oyuncunun maç boyunca oldukça gergin olduğu gözlendi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2014.10.02 10:48