5 aydır parasını alamadığı belirtilen Sneijder, menajerine bakın ne cevap verdi?
5 aydır parasını alamayan Hollandalı oyuncu, "Ne yapalım?" sorusunu soran menajerine 40 yıllık Galatasaraylı gibi cevap verdi: "Takım çok zorlu bir süreçten geçiyor. Sakın bir şey yapma. Durumlar düzeldiğinde ödemeler yapılır. Şu an takım olarak kenetlenmemiz gerek. Ben buradaki kaptanlarından biriyim. Doğru olanı da bu."
SAMPİ10'da yer alan habere göre milli maç arasında gelecek hafta Fenerbahçe ile oynayacağı mücadelenin hazırlıklarını sürdüren G.Saray'da Wesley Sneijder'in 5 aydır parasını alamadığı ortaya çıktı.
2012-13 sezonun devre arasında Inter'den 8 milyon Avro bonservis karşılığında sarı-kırmızılı renklere bağlanan Hollandalı yıldızın yaklaşık 3 milyon Avro'yu bulan alacakları karşılığında menajerinin "Ne yapmamız gerekiyor?" sorusuna 30 yaşındaki hücuma dönük orta saha 40 yıllık G.Saraylı gibi cevap verdi.
Sneijder, menajerine şunları söyledi: "G.Saray'ın durumu ortada. Takım çok zorlu bir süreçten geçiyor. Kimsenin parası G.Saray'da kalmaz. Buraya geldiğimden beri öğrendiğim en net şey bu. Sakın bir şey yapma. Durumlar düzeldiğinde ödemeler yapılır. Şu an takım olarak kenetlenmemiz gerek. Böyle bir haberle adımızın anılması hiç hoş olmaz. Ben bu takımın kaptanlarından biriyim. Doğru olanı da budur."
22 gole imza attı
Sarı-kırmızılılara geldiği ilk yıl yarım sezonda 16 maça çıkan Sneijder 4 gol ve 1 asistlik performans üretti. Hollandalı yıldız, geçen sezon ise tam 42 kez G.Saray formasını giyme başarısını göstererek 17 gol, 8 asist, bu yıl ise Cimbom'un mücadele ettiği 8 resmi karşılaşmanın tamamında da forma giyerek 1 kez (Erciyes) fileleri sarstı.
G.Saray'dan maç başı, garanti ücret ve bonuslarıyla yılda yaklaşık 5.5 milyon Avro para kazanan 30 yaşındaki yıldız, 2012 sezonunun ortasından bu yana 66 kez sarı-kırmızılı formayı giydi ve 22 gol, 9 da asist ortalaması üretti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2014.10.09 14:58