Üst mahkeme, kısa süre içinde aynı mesajın defalarca atılmasını, 'ruhsal sükun içinde yaşama hakkını ihlal' saydı.
Karara zemin teşkil eden olay şöyle gelişti: S.A., aynı anlamda mesajı 3.5 saatte 4 kez gönderen kişi hakkında dava açtı. Beraat çıkınca dosya Yargıtay'a taşındı. Yerel mahkeme kararını bozan 4. Ceza Dairesi, şu gerekçeyi sundu: Bir konudaki meram iki mesajla belirtileceği yerde, aynı anlamdaki mesajları gereksiz biçimde atması ruhsal sükun içinde yaşama hakkını' ihlal ediyor...
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2013.11.15 08:14