ŞANLIURFA'nın Siverek ilçesinde 9 polis açığa alındı.
ŞANLIURFA'nın Siverek İlçe Emniyet Müdürlüğü'nde görevli bir emniyet amiri ve 8 polis memru, FETÖ/PDY içerisinde yer aldığı gerekçesiyle görevden uzaklaştırılarak açığa alındı. Bu güvenlik görevlileri ile ilgili soruşturma sürdürülüyor.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2016.07.18 01:01