Ümit Kurt, Siyah-beyazlı ekiple yapılan maçın ardından hastaneye kaldırıldı.
Sivassporlu oyuncu Ümit Kurt, Beşiktaş ile yapılan maçın ardından rahatsızlandı.
Ümit, yüksek ateş şikayeti ile soyunma odasında rahatsızlanınca tedbir amaçlı olarak hastaneye kaldırıldı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.12.10 10:15