Teknik direktör Roberto Carlos önderliğinde yeni sezona hazırlanan Sivasspor, tesislerinde neşeli bir idman gerçekleştirdi.
Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Sivasspor, yeni sezon hazırlıklarını antrenmanla sürdürdü.
Kulüp tesislerindeki antrenmanda futbolcular top sektirerek pas çalışması yaptı. Teknik Direktör Roberto Carlos yönetiminde yapılan idmanda futbolcuların neşeli olduğu gözlendi.
Kaleciler de kaleci antrenörü Murat Göksu yönetiminde takımdan ayrı çalıştı. İdmanı Sivasspor Kulübü Başkanı Mecnun Otyakmaz da takip etti.
Kırmızı-beyazlı ekip, yarın çift idmanla hazırlıklarını sürdürecek.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.07.08 21:49