Demir Grup Sivassporlu futbolcular, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında belirlenen kurallar dahilinde kulüp tesislerinde çalışmalarına devam etti.
Kulüpten yapılan açıklamaya göre, kırmızı-beyazlı ekipte akşam antrenmanında yer alan futbolcular, top kapma, pas ve pres çalışması gerçekleştirdi.
Antrenman yarım sahada yapılan çift kale maçla sona erdi. Kırmızı-beyazlı ekip, yarın saat 17.30'da takım halinde çalışmalarını sürdürecek.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2020.05.22 00:08