Karantinada 20 günü geride bırakan oyuncu Yeşim Ceren Bozoğlu, duygularını dile getirdi.
Ünlü oyuncu, "Gülümseyerek fotoğraf çekmeye çalışıyorum... Çünkü gülmeye, güldürmeye, mutlu günlerin geleceğini aklımdan ve kalbimden çıkarmamaya, sevdiklerimin iyi ve sağlıklı olduğunu duymaya, daha iyi insanlara dönüşmek için, birlikte geçirdiğimiz bu zorlu sınavı beraberce, dayanışarak paylaşarak atlatacağımıza inanmaya ihtiyacım var. Hayatıma bir şekilde değen, sevdiğim herkesi merak ediyorum... İyiler mi,sağlar mı, aileleri iyi mi, bir ihtiyaçları var mı? Kalbimi ve kendimi dinliyorum... İçimdeki ses bu sınavın bitişinde, yeni bir dünyaya adım atacağımızı söylüyor.Tuhaf bir şekilde korkum azaldı, sadece -arada- sevdiklerimden uzak olmak beni sarsıyor. İnsanın bu dünyadaki en önemli sınavının, sevgi ve emekle olduğunu idrak ediyoruz iyice... Maddi ve manevi olarak birbirimize destek olmayı, paylaşmayı ve sevmeyi, değer vermeyi yeniden öğrenmek zorundayız. Eski cevaplarımız -hazırda, cebimizde olanlar- ve eski oyuncaklarımız işe yaramıyor bu gün.Yeni'den oluşturmamız gerekiyor hayatımızı, kendimizi. Naçizane küçük bir tavsiye:Stresimiz arttıkça, birbirimize olan tahammülümüz azalabiliyor, sabrımız mecburen genişletilirken en yakınımızdakine sabırsız olabiliyoruz.Kusuru gösteren değil, örten olmaya çalışalım mı?Karşımızdan beklediğimiz değeri, sevgiyi ve şefkati önce biz karşımızdakine vermeyi deneyelim mi? Kendimize ve hayatımızdakilere ihtiyaçlarını sorarak, dinleyerek ve anlayarak baktığımızda, gördüğümüz fotoğraf çok değişecek belki... Aynı anda hem tek başımıza ve hem de yekpare olduğumuzu ispat etti bize bu deneyim. Bunu aklımdan çıkarmamaya niyetliyim..." sözlerini paylaştı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2020.04.04 14:59