Maliye Bakanı Mehmet Şimşek baba oldu. Şimşek, Twitter'dan attığı bir mesajla duyurdu.
Şimşek, 'An itibarıyla iki evlat sahibi olmanın mutluluğunu yaşıyorum. Allah bahtlarını açık etsin, sağlık ve mutlulukla' dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2014.01.27 10:32