Real Madrid maçında tribüne gönderilen Simeone, yaptığı eylemler nedeniyle 8 maç ceza aldı.
Atletico Madrid Teknik Direktörü Diego Simeone, İspanya Futbol Federasyonu'nunda 8 maç men cezası aldı.
İspanya Futbol Federasyonu'nundan yapılan açıklamada Simeone'nin hakeme yönelik tepkisi nedeniyle 2 maç, dördüncü hakeme yaptığı hareket nedeniyle 4 maç, hakem kararına yaptığı itiraz nedeniyle 1 maç, 1 maç da tribüne gönderildikten sonra yaptığı hareketler nedeniyle toplam 8 maç ceza aldığı ifade edildi.
Simone, cezası açıklanmadan önce yaptığı açıklamada "Cezam neyse çekerim. Yaptığım hataydı. Ama yardımcı antrenörüme güveniyorum." şeklinde konuşmuştu.
Atletico Madrid, Simeone'siz Rayo Vallecano, Eibar, Real Madrid, Celta Vigo, Almeria, Sevilla, Valencia ve Espanyol ile karşı karşıya gelecek.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2014.08.26 09:03