Ajda Pekkan, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada sevenlerini koronavirüse karşı birlikte mücedeleye çağırdı.
Süperstar, "Bütün dünyayı etkisi altına alan salgını ben de ilk günden beri büyük bir tedirginlikle izliyorum. Aşısı ve ilacı henüz bulunmayan covid-19 virüsüne karşı ülkemizde de büyük bir özen ve ihtimamla mücadele eden başta Sağlık Bakanımız Sn. Fahrettin Koca ve tüm Bilim Kuruluna çok teşekkür ediyorum. Bütün bu süreçte bizlere, aralıksız hizmet vermeye çalışan tüm sağlık çalışanlarımıza, tüm eczane, market çalışanlarına ve hayatın devam etmesi için çabalayan didinen herkese şükranlarımı sunuyorum. Bu mücadelede bize düşen ise mümkün oldukça evlerimizde kalıp bulaşıcılığı en aza indirmek. Tüm sevenlerimden ricam bu süreci, kurallara uyarak, kişisel hijyene, sosyal mesafeye dikkat ederek ve en az temasla geçirmeleri. Şimdi evde kalma zamanı, yakında harika günlerde tekrar beraber olacağımızdan hiç şüphem yok" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2020.04.11 17:42