Teknoloji devi Apple, bugün itibariyle SIM kartsız ve kilitsiz iPhone 6 ve iPhone 6 Plus'ları ABD'de satışa sunduğunu resmen duyurdu.
Teknoloji severler iPhone 6'yı 650 dolara kontratsız bir şekilde alabilecek.
AT&T, Sprint ve Verizon, T-Mobile gibi telefon şirketleri iPhone 6'yı aylık ödemelerle ve SIM kilitli olarak satıyordu. Apple, iPhone 6'yı piyasaya sürdükten 4 ay sonra, kilitsiz versiyonunu müşterilerine sunmuş oldu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Teknoloji, 2015.01.07 12:16