Gaziantep'te iki grup arasında 4 kişinin yaralanmasıyla sonuçlanan silahlı kavgayla ilgili gözaltına alınan 3 kişi adliyeye sevk edildi.
Edinilen bilgiye göre perşembe gecesi Onur Mahallesi'nde parkta oturan gençler ve buraya daha sonra gelen bir grup arasında kavga çıkmış ve 4 kişi yaralanmıştı. Olayın hemen ardından soruşturma başlatan polis, olaya karıştığı tespit edilen bir şahsı kısa sürede gözaltına aldı. Diğer şüphelileri de tespit eden polis, kısa sürede 3 şahsı daha gözaltına aldı. Kavgaya karıştığı iddiasıyla gözaltına alınan Hakan K., Mehmet Alper K., Murat C., ve 18 yaşından küçük olan B.S., Emniyet Müdürlüğünde ifadelerinin alınmasının ardından adliyeye sevk edildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Yaşam, 2013.09.21 16:20