Usül eksikliği nedeniyle iade edilen Şike Davası dosyası, yeniden Yargıtay'da...
İstanbul 16. Ağır Ceza Mahkemesi tarafından görülen ve usül eksikliği nedeniyle Yargıtay tarafından iade edilen Şike Davası dosyası, incelenmek üzere yeniden Yargıtay'a gönderildi.
Mahkeme, 2 Temmuz 2012 'de, aralarında Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım'ın da olduğu 48 sanığın, ''çıkar amaçlı suç örgütü kurmak'', ''örgüte üye olmak'', ''şike'', ''teşvik'', ''tehdit'' ve ''rüşvet vermek-almak'' gibi suçlardan 5 ay ila 4 yıl 7 ay arasında değişen hapisle cezalandırılmasına karar vermişti.
Yargıtay 5. Ceza Dairesi, dosyayı inceledikten sonra kararını açıklayacak.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.11.13 11:40