Siirt İl Sağlık Müdürü Dr. Erol Emre Ömür, görülen belirtiler üzerine Korona virüs (Covid-19) şüphesiyle test yaptırdı. Ömür, yapılan test sonucu pozitif çıkınca gözlem altına alındı.
Ömür'ün, evinde 14 gün boyunca kendini izolasyona aldığı öğrenildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2020.04.06 01:29