Muğla Bodrum'da mevsim normallerinin üzerinde seyreden hava sıcaklığı turistleri bitirdi.
Hava sıcaklığının 40, deniz suyu sıcaklığının 25 dereceyi aştığı kentte, mevsim normallerinin üzerinde seyreden sıcaklıklar bunalttı.
HAVA SICAK TURİST BAYGIN
Kavurucu sıcaklar Türkiye'ye gelip saatlerce güneşlenen turistleri bile bunalttı. Hava sıcaklığı yüzünden eğlenmeye bile hali kalmayan turistler denizden çıkmak istemiyor.
HAVA SICAKLIĞI ARTACAK
Meteoroloji yetkilileri, kentte hava sıcaklığının giderek artacağını belirtti. Sağlık uzmanları da özellikle yaşlı ve kilolu olanlara öğle saatlerinde zorunlu olmadıkça güneşe çıkmamaları konusunda uyardı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Yaşam, 2015.08.05 11:23