Kardemir Karabükspor Kulübü Başkanı Nevzat Şahin, Spor Toto Süper Lig'in 3. haftasında yarın Beşiktaş ile sahalarında oynayacakları maçı kazanmak istediklerini bildirdi.
Şahin, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Beşiktaş'ın kaliteli bir takım olduğunu, kendilerinin de taraftarları önünde son 9 maçtır kaybetmediğini söyledi.
Kasımpaşa maçında sakatlanan Shelton'un iyileşmesinin kendilerini mutlu ettiğini belirten Şahin, şunları kaydetti:
''Shelton bizim önemli futbolcularımızdan birisi. İyileşmesi ve Beşiktaş karşısında oynayabilecek olması önemli. Beşiktaş maçını çok önemsiyoruz. Zevkli bir mücadelenin olacağına inanıyorum. Sahamızda kazanmak istiyoruz. Hazırlıklarımızı buna göre yaptık. Kardemir Karabükpor, rakibini yenebilecek güçte bir takımdır.''
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2012.08.31 16:48