Kayserispor Basın Sözcüsü Oğuz Ortaköylüoğlu, fikstür çekiminin ardından değerlendirmelerde bulundu. Ortaköylüoğlu, sezona içerde başlamanın avantaj olduğunu ve galibiyetle başlamak istediklerini söyledi.
Kayserispor Basın Sözcüsü Oğuz Ortaköylüoğlu, ''Sezona seyircimiz önünde galibiyetle başlamaktan başka düşüncemiz yok'' dedi.
Ortaköylüoğlu Spor Toto Süper Lig'deki fikstür çekimine ilişkin yaptığı açıklamada, takım olarak sezona iyi başlayıp iyi bitirmek istediklerini söyledi.
Oğuz Ortaköylüoğlu, ''Fikstür, Kayserispor'a ve ligdeki tüm takımlara hayırlı olsun. İnşallah sakatsız, kazasız, centilmence bir sezon olur. Yeni sezon yeni heyecanlar getiriyor. Biz de takım olarak bu yeni heyecanı yaşıyoruz. Bu ligde iddialı bir konumda olup ligin üst sıralarında yer almak istiyoruz. Sezona evimizde oynayacağımız Bursaspor maçıyla başlayacağız. Bursaspor ligimizin en kaliteli takımlarından biri. Çok saygı duyduğumuz bir ekip. Yeni sezona seyircimiz önünde galibiyetle başlamaktan başka düşüncemiz yok.'' diye konuştu.
Türkiye Futbol Federasyonu'nun play-off uygulamasını kaldırmasını da olumlu karşıladıklarını vurgulayan Ortaköylüoğlu, ''Play-off zaten geçen sezon olağanüstü durumlardan ortaya çıkmış bir sistemdi. Bunun kaldırılmasını diğer takımlar gibi Kayserispor da talep ediyordu. Play-off uygulamasının Türkiye liglerinin bulunduğu durum itibariyle bize uygun olduğunu düşünmüyorduk. Bu bakımdan kaldırılmasının hayırlı olduğunu düşünüyoruz'' dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2012.07.13 17:15