SAMSUN'da kafeteryada aşçı olarak çalışan 25 yaşındaki Hüseyin M., garson 20 yaşındaki S.A.'nın soyunma odasındaki çantasından 150 TL çaldığı iddiasıyla gözaltına alındı. Çıkartıldığı nöbetçi mahkeme tarafından tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakılan Hüseyin M., "Şeytana uydum. Kredi kartı borcum olduğu için yaptım. Pişmanım" dedi.
Olay merkez Canik İlçesi Toptepe Mahallesi'ndeki alışveriş merkezinde bulunan kafeteryada önceki gün meydana geldi. Aşçı olarak çalışan Hüseyin M., sabah işyerine gelerek üzerini değiştermek için soyunma odasına girdi. Bu sırada aynı işyerinde garson olarak çalışan S.A.'nın çantasını görüp, içinde bulunan 150 TL'yi aldı. Akşam iş çıkışında çantasındaki paranın çalındığını anlayan genç kız, polise şikayette bulundu. Şikayet üzerine olay yerine gelen polisler, güvenlik kamerası görüntülerini inceledi. Yapılan incelemede Hüseyin M.'yi soyunma odasına girerken tesbit etti.
Dün polis tarafından gözaltına alınan Hüseyin M., suçunu itiraf ederek, "Üzerimi değiştirip çıkacaktım. Diğer soyunma odasının kapısını açıktı ve çanta görünüyordu. Çantayı görünce dayanamadım ve şeytana uyup içindeki 150 TL'yi aldım. Kredi kartı borcum olduğu için yaptım. Pişmanım" dedi.
Öte yandan Hüseyin M. ile ilgili yapılan soruşturma sırasında Samsun 4'üncü Sulh Ceza Mahkemesi tarafından 'dolandırıcılık' suçundan arandığı ortaya çıktı. Polisteki işlemlerinin tamamlanmasının ardından bugün adliyeye sevk edilen Hüseyin M., sevk edildiği nöbetci mahkeme tarafından tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakıldı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2013.04.01 15:01