29 Eylül'de Harbiye'de konser verecek olan Şevval Sam, kaynak gözlüğü ve işçi eldivenleriyle poz verdi.
Yeni çıkardığı "II Tek" albümüyle dikkat çeken Şevval Sam, "Yıldız Gaz Armatürleri" fabrika açılışında işçilerle bir araya gelerek ilginç görüntüler oluşturdu..
Fabrika'da işçilerle bir araya gelen Şam bir ara kaynak gözlüğü ve İşçi eldivenleri takarak kısa sürede oksijen kaynağı yaparak fabrika sahibi Serdar Tekyıldız ve ustabaşını şaşkına çevirdi..
HARBİYE KONSERİNE TEK ÇIKACAK
Organizasyon kapsamında fabrika müşterileri ve personeli için yaklaşık 1.5 saat sahnede kalan Şam, 29 Eylül'de gerçekleştireceği Harbiye Açık Hava konseri nedeniyle de çok heyecanlı olduğunu dile getirdi..Sam yaptığı açıklamada "Bugüne kadar Harbiye'de seyirciler arasından hep ben annemi izlerdim. Bu sefer hayatımda ilk kez çıkacağım Harbiye sahnesinde ben olacağım, annem ise seyirciler arasında. İşte bu oldukça zor bir sınav olacak benim için" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2012.09.25 20:28