"Üvey Baba" dizisinin Lamia'sı olarak tanıdığımız Burçin Abdullah, yakında çok iddialı bir yapımla sinema seyircisinin karşısında olacak. Üç ayrı kıtada, dört farklı ülkede çekilen "Selam" adlı filmde Afganistan'a giden bir öğretmeni canlandıran Abdullah, çekimler sırasında yaşadıklarını Kelebek'e anlattı.
"Üvey Baba" dizisinin Lamia'sı olarak tanıdığımız Burçin Abdullah, yakında çok iddialı bir yapımla sinema seyircisinin karşısında olacak. Üç ayrı kıtada, dört farklı ülkede çekilen "Selam" adlı filmde Afganistan'a giden bir öğretmeni canlandıran Abdullah, çekimler sırasında yaşadıklarını Kelebek'e anlattı. Afganistan'da çekimler nasıl geçti?
- Çok zordu şartlar. Senegal'deki ekip daha da zorlanmış ama... Makyözün kolunu kocaman bir böcek ısırmış, resmen delik açılmış elinde.
Siz bu tür sıkıntılarla karşılaştınız mı?
- Biz de çok zorlandık. 60 kişilik ekiple gittik. Dört tane kostümcü vardı ekipte, son sahnelere doğru birini bile bulamaz olduk. Hepsi dizanteriden hastaneye yattı. Ama Afgan halkı Türkler'i çok seviyor. Çekim yaptığımız yerdeki öğrenciler bile bize reji konusunda destek oldular. Polisler sürekli yolumuzu kestiler. Yola devam etmemizi sağlayanlarsa oradaki Afgan hocalardı. İstanbul'a dönerken beni VIP yolundan, yani üst düzey bakanların geçtiği yoldan aldılar.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2013.03.16 10:35