Şarkıcı Sertab Erener ve eşi Emre Kula önceki akşam sosyal medya üzerinden mini bir konser verdi. Erener, böyle günlerde morale ihtiyacımız olduğunu söyledi.
Ay sonu yeni albümünü çıkarmayı planladığını belirten Sertab Erener, "Albümde 11-12 şarkı olacak. Zor bir dönemden geçiyoruz. Yalnız yaşayanlar, yalnızlığa alışanlar için bu dönem daha az sıkıntılı geçiyor. Mesela evde olmak benim hoşuma gidiyor. Çok üzülen, sevdiklerini kaybeden alileler de var. Sağlık çalışanları canla başla çalışıyor. Ben her gün beş posta hasta olduğumu hissediyorum sonra o his geçiyor" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2020.04.13 15:32