Gaziantepspor Teknik Direktörü Sergen Yalçın, kongrede gelecek olan yeni yönetimin önünü açmak için görevi bırakacağını açıkladı
Gaziantepspor'da teknik direktör Sergen Yalçın,sürpriz bir karara imza attı...
Lige kötü bir başlangıç yapan Kırmızı-Siyahlı ekibin başına geçtiğinden beri 4 maçta 4 galibiyet alan Sergen, ligin devre arasında görevi bırakacağını açıkladı.
Yalçın, "2 hafta sonra ben ve ekibin Gaziantepspor'dan ayrılıyoruz. Bana değil oyuncularıma değer verilsin" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.12.18 15:46