Seren Serengil, güzel havanın tadını evinin balkonunda çiçekleriyle ilgilenerek çıkardı.
Serengil, "Hava çok güzel, müziğimi açtım aldığım çiçeklerimi balkondaki saksılara ekiyorum. IKuşlar cıvıl cıvıl, sevdiklerim yanımda ve hayattayım saglıklıyım, nefes alıyorum, huzurluyum ve mutluyum" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2020.04.25 16:17