Ünlü sanatçı Serdar Ortaç, uzun süren rahatsızlığının ardından ilk kez İstanbul Harbiye Açıkhava Konseri'nde sahneye çıktı.
Şarkıları ve sahne performansıyla hayranlarını coşturan Serdar Ortaç, 20'nci sanat yılını da sahnede kutladı. Uzun süredir hastalığı ile gündemde olan Serdar Ortaç, Turkcell Yıldızlı Geceler kapsamında Pera Event organizasyonunda Harbiye Açıkhava Cemil Topuzlu Sahnesi'nde hayranlarıyla buluştu.
CHLOE İÇİN ŞARKI SÖYLEDİ
"Hastalığım bile havalı, sağlıklıyım karşınızdayım" diyerek şarkılarına başlayan Ortaç, konser boyunca annesi Nesrin Ortaç ve annesinin yanında oturan eşi Chloe ile sohbet etti. Ortaç, eşi için 'Yeşil Gözlüm' şarkısını da seslendirerek dansçıları ile yaptığı şovlar için eşinden sahnede de izin istedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2014.08.06 11:19