A Milli Takımın teknik direktörü Şenol Güneş, Özbekistan ile oynanan hazırlık maçının ardından önemli açıklamalarda bulundu.
A Milli Takımın teknik direktörü Şenol Güneş, Özbekistan ile oynanan hazırlık maçının ardından önemli açıklamalarda bulundu.
"Fransa için yeterli değil"
Zorlu maçlar oynayacaklarını söyleyen deneyimli teknik adam, "Şu ana kadar her şey çok iyiydi. Dinlendik, eğlendik ve sezonun yorgunluğunu atmaya çalıştık. Asıl bundan sonra cehennem ilk dönemi başlıyor. Bu maçları kazandık diye her şey güllük gülistanlık değil. Gereksiz top kayıpları, geride bireysel hatalar... İyi şeyler de var. Dar alanda kısa paslar... Ama Fransa için yeterli değil." dedi.
Maç esnasında kızdığı Emre Taşdemir için Güneş, "Emre hücuma iyi çıkan ama savunmada doğru pozisyon sıkıntıları var. Uzun bir sakatlık yaşadı. Az oynadığı için bunun sıkıntılarını yaşıyor. Sakatlanma psikolojisini aşması lazım. Kramp girince sakatlandım diye kendini kenara atmak istedi. Ama sonra depar attı. Sakat olsa o deparı atabilir mi? Psikolojik tamamen. Bunu yenmesi lazım. Tanıdığım bildiğim bir oyuncu. Hızlı ve çabuk bir oyuncu." diye konuştu.
Sakatlık açıklaması
"Cenk Tosun bizimle olamayacak. Okay'a ise bir daha bırakacağız Elimizdeki oyuncuların genel durumuna yarından itibaren bakıp kadromuzu şekillendireceğiz. 11'i biz yaparız, işimizi bize bırakın, beraber de yaparız. Burada bir maç bitti, kazanabilirdik, kaybedebilirdik. Mesela ben inanıyorum ki Ömer Ali daha iyi bir oyuncu, bugün oynayamadı. Orada iyi oyuncu yoksa, belki ona döneceğiz."
"Cehennemin başlangıcı"
"Cehennemin başlangıcı, asıl savaş bundan sonra başlıyor. Sezon sonunu yaşıyoruz ve yorgunluklar, moralsizlikler, hepsi var. Akşam bir moral vermeye çalıştık."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2019.06.03 00:26