Sezon başında kadro dışı bırakılan ve çalışmalarını tek başına Dereağzı'nda sürdüren Semih'e, Bursaspor'un yeniden talip olduğu belirlendi.
Sezon başında kadro dışı bırakılan ve çalışmalarını tek başına Dereağzı'nda sürdüren Semih'e, Bursaspor'un yeniden talip olduğu belirlendi. Kulüp tarafından düşük bir bonservis bedeliyle gönderilecek olan Nöbetçi Golcü'nün, ara transferde Bursaspor'a gitmeye sıcak baktığı öğrenildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.11.23 11:41