Medical Park Antalyaspor başkanı Gültekin Gencer ara transferde kadrolarına katmak istedikleri Fenerbahçeli Semih Şentürk ile ilgili açıklamalarda bulundu. Gencer, "Semih futbol oynamak istiyorsa en doğru tercih Medical Park Antalyaspor olacaktır" dedi.
Medical Park Antalyaspor'un Semih Şentürk ısrar sürüyor. Fenerbahçe ile yollarını ayırmaya hazırlanan golcü futbolcuyu renklerine katmak için çalışan Akdeniz ekibinin başkanı Gültekin Gencer, transferle ilgili son durumu Spor Merkezi programında anlattı.
Gencer, Semih transferi için, "Semih ile sezon başında da ilgilendik ama malesef gerçekleşmedi. Antalya olarak en büyük şansımız, İstanbul'dan sonra en çok tercih edilen şehiriz. Semih forma giymek istiyorsa Antalyaspor'a gelmeli. Semih ile 1.5 sezonluk konuştuk" dedi.
Yobo ile de ilgilendiklerini belirten Gencer "Rakamsal olarak bir sorunumuz yok. Yobo oynayıpta mı Dünya Kupasına gitmek istiyor yoksa Fenerbahçe de forma için savaşmak mı istiyor. Buna karar vermesi lazım" dedi.
Gültekin Gencer, Milan Baros'un büyük olasılıkla sakatlığından dolayı sezonu kapattığını ve yılıdız oyuncunun futbolu bıraktıktan sonra Medical Park Antalyaspor'a hizmet etmesini istediklerini sözlerine ekledi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.12.25 11:19