Kanal D'nin dizisi 'Veda Mektubu'nun Ziya'sı Selim Bayraktar, önceki gün Etiler'de kameralara takıldı. Muhabirlerle konuşarak sevilen dizisinden bahseden ünlü isim, 'eski sevgili' sorusuna verdiği samimi yanıtıyla ilgi çekti.
Kanal D'nin dizisi 'Veda Mektubu'nun başrol oyuncularından Selim Bayraktar, geçtiğimiz günlerde Cihangir'de görüntülenmişti. Ünlü isim, basın mensuplarıyla konuşarak, "Bence artık reyting inandırıcılığını kaybettirdi" diyen oyuncu; "En doğru ölçüm sokakta... Dışarıda gezerken reytingin ne olduğunu sokakta görüyorum ve deneyimliyorum. 100 metrede herhâlde 10 kişiyle karşılaştım ve bana diziyi sordular" ifadelerini kullanmıştı.
"GÜZEL BİR EKİBİMİZ VAR"
Ünlü isim, son olarak geçtiğimiz gün Etiler'de kameralarla görüntülendi. "Avukatımız ile birlikte yemek yedik. Dizi de keyifli, biz çok memnunuz. Güzel bir ekibimiz var" diyen Bayraktar, sözlerine şöyle devam etti:
Ben Nurgül ile daha önce de oynamıştım. Acayip sahneler çekiyoruz, yarış halindeyiz. Herkes reyting peşinde. Hayatın içerisinde çok duygu var. Sinemaya baktığımız zaman 'böyle olur mu ya' falan diyorlar ama hayatta daha fazlası var bence.
"ÖYLE BIRAKAMAZSIN"
Selim Bayraktar, oynadığı dizinin bölümlerinden bahsettiği esnada gazetecilerin, "Eski sevgiliniz ile yıllar sonra denk gelseniz neler hissedersiniz?" sorusuna; "30 yıllık bir ilişkin varsa unutamadıysan o insana bence mutlaka ulaşırsın. Öyle bırakmazsın" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2023.04.18 08:13