Gençlerbirliği'nin tecrübeli futbolcusu Selçuk Şahin, Mersin İdmanyurdu'nun zor günler geçirdiğini belirterek rakiplerinin içinde bulunduğu duruma üzüldüğünü söyledi.
"Orada arkadaşlarımız var. Durumlarını biliyoruz, uzun zamandır paralarını alamıyorlar" diyen Selçuk, "Bu işi yaptığınız zaman, karşılığını almanız sizi saha içinde ekstra motive eder. Zor durumdalar ve bu şartlarda ellerinden geleni yapmaya çalışıyorlar. Onlar için üzülsek de kazanmak için oynayacağız" diye konuştu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.04.08 10:45