Bursaspor, son 3 aydır gündemden düşmeyen transfer yasağı meselesini çözüme kavuşturdu. Yeşil-Beyazlı ekipte tahta açılırken, kulübün anlaşma sağladığı oyunculara peşi sıra imza attırılması bekleniyor. Timsah son olarak Selçuk Şahin ile Özer Hurmacı'yı kadrosuna kattı.
Bursaspor, 38 yaşındaki Selçuk Şahin'i resmen renklerine bağladı.
Yeşil-beyazlı yönetim, transferin son gününde 38 yaşındaki ön libero ile 1 yıllık anlaşma imzaladı. Geçen sezon 1. Lig'de G.Birliği'nde oynayan Selçuk. Daha önce Göztepe ve Fenerbahçe'de de forma giymişti
Diğer yandan, Özer Hurmacı'nın da lisansı çıktı. Hurmacı yeşil beyazlı takıma 2 yıllık resmi imza attı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2019.09.02 19:48