Galatasaray'ın lider oyuncularından Selçuk İnan, gelecekte Sarı-Kırmızılı takımdan ayrılması durumunda Avrupa'nın birinci sınıf takımlarında oynamayı planlıyor.
Galatasaray'da sergilediği performans ile göz kamaştıran Selçuk İnan'ın temsilciliğini yapan FIFA menajeri Batur Altıparmak, başarılı futbolcu ile ilgili yaptığı açıklamada "Avrupa'ya giderse, Real Madrid, Barcelona ve Manchester Unıted gibi takımlara gider" dedi.
Altıparmak, Radyospor'a yaptığı açıklamada, "Selçuk İnan, geçen sezon Galatasaray'la 5 yıllık bir sözleşme imzaladı. Avrupa'dan şu an itibariyle bir teklif yok; ama bu sezon göstereceği performansa göre, önümüzdeki sezon hem Galatasaray hem de Selçuk'un çıkarları doğrultusunda hareket ederiz. Ama Selçuk'a talip olan takımlar top takımlar olmalı. Barcelona, Real Madrid, Manchester United gibi takımlar... Selçuk'un her zaman Avrupa hedefi vardı. Hep birlikte göreceğiz" dedi.
"Selçuk'un performansı sürpriz değil"
Altıparmak, "Selçuk İnan da geçen sezon Galatasaray'a geldiğinde alışma evresi geçirdi" diyerek, şunları söyledi:
"Sonrasında Selçuk'un performansı takdire şayandı. Selçuk'un performans olarak bugün geldiği aşama bana süpriz değil. Selçuk'un 16 yaşından bu yana menajerliğini yapıyorum. Selçuk, 16-17 yaşındayken herkes şunu söylüyordu: 'çok yetenekli bir oyuncu; ama koşmuyor' diyorlardı. Sonrasında Manisaspor'da Ersun Yanal'la bu sorununu giderdi."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2012.08.17 17:03