Bakanlar Kurulu, nişasta bazlı şeker kotasını yüzde 25 artırdı.
Resmi Gazete'nin bugünkü sayısında yayımlanan Bakanlar Kurulu kararında, "2013-2014 pazarlama yılında nişasta kökenli şekerler için Şeker Kurulu tarafından 244 bin 400 ton olarak belirlenen kotanın yüzde 25 oranında artırılması kararlaştırılmıştır" denildi.
Karar bugünden itibaren yürürlüğe girdi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2014.06.24 08:53