İSTANBUL Emniyet Müdürlüğü, Ramazan ayı dolayısıyla Edirnekapı Polis Şehitliği'nde anma töreni düzenledi.
Törene İstanbul Emniyet Müdürü Hüseyin Çapkın, emniyet yetkilileri ve şehit yakınları katıldı. Edirnekapı Polis Şehitliği'nde düzenlenen anma töreninde şehitler anısına saygı duruşunda bulunmasının ardından dua okundu. Şehitlikteki vatandaşlarla selamlaşan Çapkın, şehit polislerin mezarlarına kırmızı-beyaz karanfiller bıraktı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2013.07.23 22:30