Muğla'da bir kişi bisiklet kullanırken omzunda kanepe taşıdı. O anlar cep telefonu kamerasıyla kaydedildi.
Muğla'nın Ortaca ilçesinde, bir kişi, bisikletle omzuna aldığı kanepeyi taşıdı.
O anlar, çevredekiler tarafından cep telefonuyla kayda alınarak, görüntüler sosyal medyada paylaşıldı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2024.01.30 15:08