Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül, Trakya mitingi için İstanbul'dan yola çıktı.
Mustafa Sarıgül, sevenlerinin oluşturduğu bir konvoyla Zincirlikuyu'dan yola çıktı. E-5 Karayolu üzerindeki belirli semtlerde durarak sürücüleri selamlayan Sarıgül, Trakya'da yapacağı mitinge doğru hareket etti. Mustafa Sarıgül, saat 15.30 sıralarında Edirne Keşan Yeni Muhacir Belediyesi önünde miting düzenleyecek.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Siyaset, 2013.09.14 13:04