Rusyalı tenisçi Mariya Şarapova, sol kalça adalesinde sakatlık nedeniyle ABD'nin Stanford kentinde 22-28 Temmuz günleri arasında düzenlenecek turnuvadan çekildi.
Şarapova, Wimbledon turnuvasında Portekizli Michelle Larcher de Brito ile 2. tur karşılaşması sırasında sakatlanmıştı. İki seti de kaybeden Şarapova, maç sırasında sıkça tıbbi mola almıştı.
Rusyalı tenisçinin yokluğunda turnuvanın en yüksek statüsüne sahip katılımcısı, dünya dört numarası Polonyalı Agnieszka Radwanska olacak.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.07.16 15:46