ŞANLIURFA'da, jandarmanın durdurduğu bir yolcu otobüsünde yaptığı aramada valizlerde 50 kilo esrar ele geçirildi, 2 kişi gözaltına alındı.
Şanlıurfa- Diyarbakır karayolunda rutin yol uygulaması yapan jandarma ekipleri, Diyarbakır'dan Adana'ya giden bir yolcu otobüsünü durdurarak arama yaptı. Yolcu otobüsünün bagajında yapılan aramada 2 valiz içerisinde 50 kilo esrar ele geçirdi. Esrara el koyan jandarma, valizlerin sahibi olan yolcular F.T. ile A.T.'yi gözaltına aldı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2016.02.24 16:15