Şanlıurfa'da termometreler 50 dereceyi gösterdi. Vatandaşlar çeşme başlarında serinledi
Şanlıurfa Türkiye'de en yüksek hava sıcaklıklarının yaşandığı kent, vatandaşlar serinlemek için her yolu deniyor.
Bazı vatandaşlar serinlemek için parkları ve yeşil alanları tercih ederken bazıları ise çeşme başlarında üzerine su dökerek serinledi.
Vatandaşlar, serinlemek için her yolu denediklerini söyledi.
Kaynak: IHA
Güncel, 2024.06.20 15:47