Şanlıurfa'da bir mahalle ve 3 binadaki karantina uygulaması sona erdi.
Valiliğin internet sitesinden yapılan açıklamada, Eyyübiye ilçesi kırsalındaki Kubacık Mahallesi ile merkez Haliliye ilçesindeki 3 binada yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında uygulanan karantinanın sona erdiği belirtildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2020.04.13 23:43