Gaziantep'te SANKO Üniversitesi'nin akademik yıl açılışında konuşan Gaziantep Valisi Ali Yerlikaya "Üniversitelerin kuruluş amacı, Türkiye Cumhuriyeti'nin güçlü ve gururlu duruşunu destekleyecek altyapı ve işgücünü üretmek, bilimsel ve teknolojik gelişmelerin merkezi olmaktır" dedi.
Yerlikaya, SANKO Üniversitesi'nin 2017-2018 Akademik Yılı açılışı nedeniyle Abdulkadir Konukoğlu Spor ve Kültür Merkezi'nde düzenlenen törende yaptığı konuşmada, değişen dünyayla birlikte şehirlerin rekabetinin ön plana çıktığını, bu rekabetin ön plana çıkmasında de üniversitelerin yerinin çok önemli olduğunu söyledi.
Gaziantep'in dünyadaki en rekabetçi 7 şehirden biri olduğuna vurgu yapan Yerlikaya, "8 Şubat 1921 tarihinde Gaziantep'in Gazilik unvanına vasıl olduğu 11 aylık mücadele ruhuyla o günlerden bugünlere geldiği noktayı göz önüne getirirseniz, her alanda başarı hikayeleri vardır" dedi. SANKO Ailesinde dördüncü beşinci kuşağın işbaşında olduğunu kaydeden Yerlikaya, öğrencilere seslenerek, "Sizler değişik ortamlarda başarı hikayelerini dinlediniz. 1000'in üzerinde sanayiciyle Türkiye'deki 5'inci ihracatçı olduk, bu yıl da aynı başarıyı yakaladık. Ticaret cesaret, maharet ve sırdan ibarettir" şeklinde konuştu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Eğitim, 2017.11.22 08:59