PTT 1'inci Lig ekibi Samsunspor, Bolu'daki kamp çalışmalarını sürdürdü, kırmızı beyazlı futbolcular, antrenmandan önce laktat testinden geçirildi.
Yeni sezon hazırlıklarının ikinci etabını Bolu'da sürdüren Samsunspor, günü çift idmanla geçirdi. Antrenman öncesinde oyuncuları ile kısa bir toplantı yapan teknik direktör Hüseyin Kalpar, daha sonra çalışmayı başlattı. Düz koşu ile başlayan antrenman, topla kondisyon çalışması ile davam etti.
Kampın kafile başkanlığını yapan Futbol Şube Sorumlusu Nihat Soğuk, "Teknik ekibimiz ve futbolcularımız çalışmalarına başladı. Samsun'da ise transfer komitemiz çalışmalarını sürdürüyor. Kampın faydalı geçmesi için en iyi ortamı hazırlıyoruz. Yeni oyuncularımızın da takıma katılmasıyla daha iyi düzeye geleceğiz" dedi.
TEMASLAR HIZLANDI
Transfer çalışmalarına da hız veren Samsunspor yönetimi, prensipte anlaştıkları oyunculara imza attırmaya hazırlanıyor. Nijerya U-20 Milli Takımı'nın orta saha oyuncusu Umar Aminu ve Gana U-20 Milli Takımı'nın stoperi Joseph Attamah ile el sıkışan kırmızı beyazlılar, her 2 oyuncuyu da Samsun'a getirerek resmi sözleşmeyi imzalatmayı planlıyor.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.07.17 15:51