Londra Olimpiyatları'nda kadınlar tenisinin şampiyonu Serena Williams oldu.
Londra Olimpiyatları'nda kadınlar tenisinin şampiyonu Serena Williams oldu.
LONDRA'NIN ALTIN KIZI
Final maçında karşılaştığı Maria Sharapova karşısında kortta adeta fırtına gibi esen Birleşik Amerikalı tenisçi, ilk seti rakibine oyun vermeden 6-0 kazandı. İkinci sette de hızını kesmeyen Serena, müsabakayı ace atarak tamamladı ve seti 6-1 maçı da 2-0 kazanarak altın madalya almaya hak kazandı.
Sadece 62 dakikada tamamlanan müsabakada sahadan mutlu ayrılan Serena Williams, oyunlar öncesi Wimbledon'da da zafere ulaşmıştı. 4 büyük grand slam'de şampiyonluğu bulunan Serena Williams, olimpiyat şampiyonluğunu da elde ederek "altın slam"i de tamamlamış oldu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2012.08.04 19:12