Bursaspor Teknik Direktörü Samet Aybaba, dün akşam Bursaspor'un Fenerbahçe'ye 2-1 mağlup olduğu mücadelede yeşil-beyazlı bir taraftarın darp edilmesiyle ilgili açıklamada bulundu.
Bursaspor Kulübü resmi internet sitesinden Samet Aybaba imzalı yapılan açıklama şöyle:
"Taraftarımıza yapılan şiddeti teknik ekibimiz ve futbolcularımız adına şiddetle kınıyoruz."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2018.08.12 17:31