Kılıç, Ankaragücü'ne karşı utanılacak futbol ortaya koyduklarını söyledi.
PTT 1. Lig'de sahasında Ankaragücü'ne 3-1 yenilen Göztepe'nin Teknik Direktörü Mustafa Kemal Kılıç, öğrencilerine tepki gösterdi.
Mustafa Kemal Kılıç, Ankaragücü'nü tebrik ederek, "Gencecik çocuklar, maçı önemsemeyenlere şamar gibi ders verdi. Bu skor, son derece normal" diye konuştu.
Takımının son üç hafta önemli başarılar elde ettiğini hatırlatan Kılıç, Ankaragücü'ne karşı utanılacak futbol ortaya koyduklarını söyledi.
Kılıç, Ankaragücü'nün saygı duyulacak bir takım olduğuna işaret ederek, maç öncesi gereken uyarılarda bulunmasına rağmen futbolcularının inanılmayacak kadar kötü ve duyarsız oynadıklarını kaydetti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.04.06 17:38