Madagaskar'ın başkenti Antananarivo'da yeni tip coronavirüs (Covid-19) vaka sayılarının artması nedeniyle iki buçuk ay sonra yeniden karantina uygulamasına gidileceği bildirildi.
Madagaskar'ın başkenti Antananarivo'da yeni tip coronavirüs (Covid-19) vaka sayılarının artması nedeniyle iki buçuk ay sonra yeniden karantina uygulamasına gidileceği bildirildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Dünya, 2020.07.05 21:10