Ankaragücü maçında Amed Sportif yöneticilerine saldırdıkları gerekçesiyle gözaltına alınan 6 kişi savcılık talimatıyla serbest bırakıldı.
Geçtiğimiz Pazar günü Ankara'da oynanan Ankaragücü - Amed Sportif maçında konuk takım Amedspor yöneticilerine saldırdıkları gerekçesiyle gözaltına alınan 6 kişi savcılık talimatıyla serbest bırakıldı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.04.26 17:27