Sakarya'nın Pamukova ilçesine bağlı Kemaliye köyü yolu üzerinde orman yok ediliyor.
| BURSADA BUGÜN İHBAR HATTI
Sakarya'nın Pamukova ilçesine bağlı Kemaliye köyü yolu üzerinde yaklaşık 2 yıldır orman yok ediliyor.
Büyük bir alanda ağaçların kökleri dahi kalmayacak şekilde yok edildiğini ifade eden vatandaş, "2 yıldır yapılan bir orman katliamı var ve alanı genişleterek devam ediyorlar. Katliam bir an önce durdurulmalı. Bir ağacın kolay yetişmediği güzel ülkemizde ciğerlerimiz olan ormanlarımızın bu şekilde yok edilmesine göz yummamalıyız" dedi.
Ormana dair 2 yıllık değişim şu şekilde;
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2022.03.30 15:23