Yeşil-beyazlı kulüpte yapılması beklenen olağanüstü genel kurul için eski Başkan Ali Ay'dan sonra Ersoy Saitoğlu da aday olacağını açıkladı.
Saitoğlu, bir otelde düzenlediği basın toplantısında "ben de adayım" dedi.
"GÜNAY ÖNCE 'KONGRE KARAR ALDIK' DEDİ"
Saitoğlu, şunları söyledi:
"Öncelikle kulübün önceki gün resmi internet hesabından yaptığı açıklamaya değinmek istiyorum. Yapılan açıklamada; 'Biz kongre kararı almadık, bu haberler nereden çıktı?' denildi. Oysa bu açıklamadan birkaç gün önce sayın Başkan Recep Günay, 'imzaları topladık bir hafta 10 güne kadar kongre tarihini açıklayacağız' diye bir tv'ye beyanat vermişti. Her gün karar değiştiren, verdiği sözleri ertesi gün unutan bir başkan ve yönetimle karşı karşıyayız. Ilk adaylık dönemini de hatırlarsak, Divan Kurulu ile arasında yaşananları tüm Bursaspor kamuoyunu olarak yakından biliyoruz. Buradan tekrar etmeye gerek yok. Hemen ardından Raşit Barışıcı'nın da aday olduğu döneme gelirsek, o gün Divan ve Raşit Beye verilen sözler tüm çıplaklığı ile ortada. O gün, 'Biz Bursaspor kapanmasın diye aday olduk, hemen kongre kararı alıp, kulübü düzlüğe çıkartacak bir başkana idareyi teslim edeceğiz' açıklamaları hepimizin kulaklarında. Ancak, bugün gelinen noktada bir gün 'İmza topladık, kongre tarihini açıklayacağız' diyen bir başkan ertesi gün 'Kim dedi, biz kongre kararı falan almadık, hepsi yalan' diyebiliyor."
"KİM YALANCI?"
"Kim yalancı, kim kimin yalancısı..
Biz; A Takımımız olsun Vakıfköy, altyapı olsun buradaki sorunların da ne olduğunun bilincindeyiz ve yakinen takipteyiz.
Hoca konusuna buradan değinmek istiyorum. Kulübümüzde geçtiğimiz yıl başarılı bir grafik oluşturan hem kaptanımız hem de hocalığımızı yapan Özer Hurmacı ilk tercihimizdir. Kendisine ulaşmayı denedik, ailesi ile tatilde olduğunu iletti. Biz de süreç tam resmileşmediği için Özer Hoca ile resmi olarak bir görüşme gerçekleştiremedik.
Vakıfköy ile ilgili camiamızın da her zaman dile getirdiği gibi 'İkinci şampiyonlar Vakıfköy'den çıkacak' söylemi zaten bizim için en büyük temel sözdür. Buradaki yapılanma ile ilgili de birkaç projemiz mevcut; bunlarla ilgili açıklamalarımızı kongre tarihi açıklandığında tüm camiaya kongre salonunda zaten anlatacağız. Asıl kanayan yaramız olan hem camianın sıkıntısı olmaktan çıkıp şehrin sıkıntısı durumuna gelen geçmişten kaynaklı oluşan sıkıntılarımız var. Bu problemler hepimizin problemidir. Camianın da bildiği tek sorunumuz olan 'Transfer Tahtası ve kulübün mevcut borç tablosuna' gelmek gerekirse:
İlk önceliğimiz; mevcut ödemelerimizi ve yapılandırma borçlarımızı günü gününe ödemektir. Çünkü -3 puan cezası alma riskimiz bulunmaktadır. Bu bizim için şu anki süreçte transfer tahtasından daha önemli, ki aylık ödeme tablosunu hepimiz biliyoruz. Önceliğimiz oyuncu personel ödemeleri ve mevcut bulunan kulübümüzün giderleridir.
Transfer tahtasına gelecek olursak; bununla ilgili de çalışmalarımızı yürütmekte olup sorunlu dosyalarımız üzerine kulübümüzün kasasına da yormayacak bir şekilde elimizden gelen her şeyi yapacağız ve bunun için de geçmiş dönemdeki başkan ve yöneticilerimizden de bize yardım ve destek konusunda görüşmelerimiz olacaktır. Bizim de elimizi güçlendirip süreci daha hızlı bir şekilde yürütmemize vesile olabilirler.
Buradan taraftar ve camiamıza da birkaç kelam etmek istiyoruz. Bursaspor adının marka değerinin en büyük gücünün güç sahibi olan taraftarlarımıza karşı da şeffaf bir şekilde yanlarında olacağımızı ve yönetim listemizi açıkladığımızda da bunun ilk adımını atmış olduğumuzu size kanıtlayacağız. Bursaspor'un gerçek sahibi taraftarlarımızın da bütçesini aşmayacak şekilde bir bilet ve kombine fiyat politikası izleyeceğiz.
Çünkü Bursa için taraftarsız Bir Bursaspor olamaz.
Bursaspor'u Bursaspor yapan şehrimiz ve taraftarımızdır."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2023.08.17 12:38