Yakışıklı şarkıcı Enrique Iglesias, geçtiğimiz günlerde Good Morning America Yaz Konserleri programının konuğu oldu.
New York'taki Central Park'a kurulan sahnede hayranlarının karşısına çıkan Iglesias; hem şarkılarını söyledi, hem de kendisine yöneltilen soruları yanıtladı. Ünlü şarkıcı, sahnede hayranlarıyla selfie yapmayı da ihmal etmedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2014.08.05 10:27